DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sidiropoulou, Maretta | - |
dc.contributor.author | Mousena, Eleni | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T09:48:19Z | - |
dc.date.available | 2024-04-09T09:48:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978 - 618 - 5458 - 18 - 8 | - |
dc.identifier.isbn | 978 - 618 - 5458 - 16 - 4 | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1868 | - |
dc.description.abstract | Η εισήγηση παρουσιάζει μια πρωτότυπη και εφαρμοσμένη πρόταση “διδασκαλίας” δημιουργικής γραφής που έγινε στο πλαίσιο δράσεων που οργανώθηκαν από την Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης με την εποπτεία του μεταπτυχιακού τμήματος «Δημιουργικής Γραφής» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Οι μαθητές εξοικειώνονται με βασικές έννοιες δημιουργικής γραφής (σκηνικ ό, πλοκή, χαρακτήρες κ.ά.), αξιοποιώντας μέσα και πόρους που οι ίδιοι γνωρίζουν. Συνδέοντας τη βιωματική εμπειρία του παιχνιδιού και οικείες ιστορίες από κλασικά παραμύθια, δημιουργούν το δικό τους επιτραπέζιο παιχνίδι και τους δικούς τους ήρωες. Παράλληλα, έχουν την ευκαιρία να μάθουν στοιχεία από την κοινωνικο-πολιτισμική ιστορία και την εξέλιξη των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Επόμενο στάδιο αποτελεί η ομαδική χρήση του παιχνιδιού, όπου η κλασική ιστορία μπορεί να πάρει ανατρεπτικές κατευθύνσεις. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δημιουργούν από κοινού διαδρομές και νέες ιστορίες, τις οποίες βιώνουν και μοιράζονται την ώρα που παράγονται. Η εισήγηση αποτιμά συνολικά την εφαρμογή, συμπεριλαμβάνοντας την ανατροφοδότηση που έλαβε από τα παιδιά και προτείνει προεκτάσεις και εναλλακτικές χρήσεις της αξιοποίησης του επιτραπέζιου παιχνιδιού στο πλαίσιο τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά 1ου Επιστημονικού Συνεδρίου «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση» | en_US |
dc.subject | Δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | Επιτραπέζια παιχνίδια | en_US |
dc.subject | Bιβλιοθήκη | en_US |
dc.title | Πιόνια, διαδρομές και αλληλεπιδράσεις: Η Δημιουργική γραφή ως επιτραπέζιο παιχνίδι | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | 1ο Επιστημονικό Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση», 14-15 Νοεμβρίου 2020, Αθήνα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.relation.volume | 2 | en_US |
dc.identifier.spage | 384 | en_US |
dc.identifier.epage | 391 | en_US |
dc.link | https://www.dropbox.com/s/m35cfl4tn3kfqc5/1%CE%BF%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20-%20%CE%A4%CE%BF%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%BC%CE%B7%20%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%20-%20%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20-%20%CE%A4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82%20%CE%92%27.pdf?dl=0 | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Ελλάδα | en_US |
local.metadatastatus | verified | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-9635-6196 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.