DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSidiropoulou, Maretta-
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.date.accessioned2024-04-09T09:48:19Z-
dc.date.available2024-04-09T09:48:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978 - 618 - 5458 - 18 - 8-
dc.identifier.isbn978 - 618 - 5458 - 16 - 4-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1868-
dc.description.abstractΗ εισήγηση παρουσιάζει μια πρωτότυπη και εφαρμοσμένη πρόταση “διδασκαλίας” δημιουργικής γραφής που έγινε στο πλαίσιο δράσεων που οργανώθηκαν από την Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης με την εποπτεία του μεταπτυχιακού τμήματος «Δημιουργικής Γραφής» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Οι μαθητές εξοικειώνονται με βασικές έννοιες δημιουργικής γραφής (σκηνικ ό, πλοκή, χαρακτήρες κ.ά.), αξιοποιώντας μέσα και πόρους που οι ίδιοι γνωρίζουν. Συνδέοντας τη βιωματική εμπειρία του παιχνιδιού και οικείες ιστορίες από κλασικά παραμύθια, δημιουργούν το δικό τους επιτραπέζιο παιχνίδι και τους δικούς τους ήρωες. Παράλληλα, έχουν την ευκαιρία να μάθουν στοιχεία από την κοινωνικο-πολιτισμική ιστορία και την εξέλιξη των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Επόμενο στάδιο αποτελεί η ομαδική χρήση του παιχνιδιού, όπου η κλασική ιστορία μπορεί να πάρει ανατρεπτικές κατευθύνσεις. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δημιουργούν από κοινού διαδρομές και νέες ιστορίες, τις οποίες βιώνουν και μοιράζονται την ώρα που παράγονται. Η εισήγηση αποτιμά συνολικά την εφαρμογή, συμπεριλαμβάνοντας την ανατροφοδότηση που έλαβε από τα παιδιά και προτείνει προεκτάσεις και εναλλακτικές χρήσεις της αξιοποίησης του επιτραπέζιου παιχνιδιού στο πλαίσιο τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 1ου Επιστημονικού Συνεδρίου «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση»en_US
dc.subjectΔημιουργική γραφήen_US
dc.subjectΕπιτραπέζια παιχνίδιαen_US
dc.subjectBιβλιοθήκηen_US
dc.titleΠιόνια, διαδρομές και αλληλεπιδράσεις: Η Δημιουργική γραφή ως επιτραπέζιο παιχνίδιen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference1ο Επιστημονικό Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση», 14-15 Νοεμβρίου 2020, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage384en_US
dc.identifier.epage391en_US
dc.linkhttps://www.dropbox.com/s/m35cfl4tn3kfqc5/1%CE%BF%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20-%20%CE%A4%CE%BF%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%BC%CE%B7%20%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%20-%20%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20-%20%CE%A4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82%20%CE%92%27.pdf?dl=0en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryΕλλάδαen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

31
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.