DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hatzigianni, Maria | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T12:31:53Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T12:31:53Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.isbn | 978-618-5690-06-9 | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2134 | - |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά συνεδρίου "Πρώιμη παιδική ηλικία - παιδικοί σταθμοί - τοπική αυτοδιοίκηση" | en_US |
dc.title | «Οι νέες τεχνολογίες αρωγός στη βελτίωση της ποιότητας του έργου των παιδικών σταθμών και η αναγκαιότητα δημιουργίας μιας ψηφιακής πολιτικής | en_US |
dc.type | Book Chapter | en_US |
dc.relation.conference | Πρακτικά συνεδρίου "Πρώιμη παιδική ηλικία - παιδικοί σταθμοί - τοπική αυτοδιοίκηση", 10-11 Ιουνίου 2023, Αθήνα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Ελλάδα | en_US |
local.metadatastatus | not verified | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | Book Chapter | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-9378-2598 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.