DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHatzigianni, Maria-
dc.date.accessioned2024-05-13T14:26:50Z-
dc.date.available2024-05-13T14:26:50Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.isbn978 - 618 - 5458 - 08 - 9-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2350-
dc.description.abstractΗ ελεύθερη χρήση τεχνολογιών αφής (τάμπλετ) σε μια ελληνική τάξη νηπιαγωγείου (16 παιδιά, 4 έως 5 ετών) θα παρουσιαστεί σε αυτή την εισήγηση. Το ‘πλαίσιο ψηφιακού παιχνιδιού’ (digital play framework by Bird & Edwards, 2015) που στηρίζεται στην παιδαγωγική θεωρία του Vygotsky μεταφράστηκε στην Ελληνική γλώσσα και υιοθετήθηκε σε αυτήν την μελέτη. Στόχος της έρευνας ήταν να κατανοήσουμε την εισαγωγική χρήση των νέων τεχνολογιών αφής από τα παιδιά, αλλά και να διερευνήσουμε τη χρησιμότητα αυτού του εργαλείου. Τα παιδιά σε ζευγάρια παρακολουθήθηκαν δέκα φορές (γραπτές και βιντεοσκοπημένες παρατηρήσεις) από δύο νηπιαγωγούς. Τα ευρήματα έδειξαν ότι το προσαρμοσμένο πλαίσιο ήταν ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση του και αποτελεσματικό για την παρατήρηση των παιδιών, αλλά θα μπορούσε να επωφεληθεί από περισσότερη ευελιξία και μια λιγότερο γραμμική δομή. Το ελεύθερο παιχνίδι βοήθησε τα παιδιά να εξερευνήσουν τις λειτουργίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής (epistemic play). Η ελεύθερη χρήση του τάμπλετ συνέβαλε στην αύξηση του ενθουσιασμού και της περιέργειας για μάθηση, στην ενίσχυση της συνεργασίας αλλά και στη δημιουργικότητα. Τα τάμπλετ εισχώρησαν στην καθημερινότητα της ζωής του νηπιαγωγείου με ένα ομαλό τρόπο και έγιναν μέρος του κοινωνικού παιχνιδιού, της καταγραφής σημαντικών στιγμών αλλά και εργαλεία αν αστοχασμού και κριτικής (ludic play) όταν έπρεπε τα παιδιά να βρουν λύσεις σε προβλήματα (για παράδειγμα, τον νικητή σε έναν αγώνα τρεξίματος). Αυτή η μελέτη είναι σημαντική καθώς αναφέρεται σε ένα ανεξερεύνητο εργαλείο παρατήρησης του ψηφιακού παιχνιδιού στην Ελλάδα, αλλά επίσης επειδή παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αποτελεσματικότερης αξιολόγησης του παιχνιδιού των παιδιών με τις νέες τεχνολογίες.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 1ου Επιστημονικού Συνεδρίου «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση»en_US
dc.titleΗ χρήση του πλαισίου παρατήρησης ψηφιακού παιχνιδιού στο Ελληνικό Νηπιαγωγείοen_US
dc.typeBook Chapteren_US
dc.relation.conference1ο Επιστημονικό Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση», 14-15 Νοεμβρίου 2020, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttps://www.dropbox.com/scl/fi/z7q87b1lustwzncdvszur/1%CE%BF-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%A4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CF%89%CE%BD.pdf?rlkey=axou8mwtrh7e9gec766r8z9ok&e=1&dl=0en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusnot verifieden_US
item.openairetypeBook Chapter-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-9378-2598-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

16
checked on Sep 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.