DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hatzigianni, Maria | - |
dc.contributor.editor | Μπαγάκης, Γιώργος | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-16T09:19:47Z | - |
dc.date.available | 2024-05-16T09:19:47Z | - |
dc.date.issued | 2003-01-01 | - |
dc.identifier.isbn | 978-960-375-443-5 | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2409 | - |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Μεταίχμιο | en_US |
dc.relation.ispartof | Ο εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση | en_US |
dc.title | Η Επιμόρφωση των εκπ/κών στις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και πληροφόρησης : Η σημερινή πραγματικότητα και οι μελλοντικές στρατηγικές στην Ελλάδα και την Ευρώπη | en_US |
dc.type | Book Chapter | en_US |
dc.relation.conference | Πρακτικά Συνεδρίου "Ο εκπαιδευτικός και η Ευρωπαϊκή διάσταση στην Εκπαίδευση, 18 – 19 Mαϊου 2002, Πάτρα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Subscription | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
local.metadatastatus | not verified | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | Book Chapter | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-9378-2598 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.