DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.date.accessioned2024-05-21T13:38:30Z-
dc.date.available2024-05-21T13:38:30Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.issn2241-6781-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2438-
dc.description.abstractΤο παρόν άρθρο πραγματεύεται τον ρόλο της λογοτεχνικής θεωρίας στη σχεδίαση στόχων και μεθόδων προσέγγισης του λογοτεχνικού κειμένου σε αναγνωστικές κοινότητες βιβλιοθηκών. Επικεντρώνεται σε θεωρητικά εργαλεία που συμβάλλουν στην ανάπτυξη φιλαναγνωσίας σε προεφήβους και έφηβους αναγνώστες. Γι’ αυτό και εστιάζει στην αξιοποίηση των Σχολικών ή των Παιδικών Βιβλιοθηκών, οι οποίες εξορισμού απευθύνονται σε κοινό αυτών των ηλικιών. Το άρθρο επισημαίνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την άκριτη εφαρμογή θεωρητικών αρχών που δεν συνάδουν με την αναγνωστική ετοιμότητα του πληθυσμού-στόχου ή με τον αισθητικό χαρακτήρα της ανάγνωσης. Επιπλέον, αναδεικνύει θεωρητικά εργαλεία που συνδυάζονται αποτελεσματικά σε περιβάλλοντα βιβλιοθήκης, προκειμένου να καλλιεργηθεί μια θετική στάση των νεαρών αναγνωστών για το λογοτεχνικό βιβλίο στο πλαίσιο διαλεκτικής ανάγνωσης.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΝέος Παιδαγωγόςen_US
dc.subjectΦιλαναγνωσίαen_US
dc.subjectΛέσχες ανάγνωσηςen_US
dc.subjectΘεωρία Λογοτεχνίαςen_US
dc.subjectΑναγνώστεςen_US
dc.titleΛογοτεχνική Θεωρία και αναγνωστικές ομάδες σε βιβλιοθήκες: θεωρητικές αρχές για την ανάπτυξη φιλαναγνωσίαςen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.issue41en_US
dc.identifier.spage287en_US
dc.identifier.epage297en_US
dc.linkhttp://neospaidagogos.online/files/41_Teyxos_Neou_Paidagogou_Martios_2024.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.