Λογοτεχνική Θεωρία και αναγνωστικές ομάδες σε βιβλιοθήκες: θεωρητικές αρχές για την ανάπτυξη φιλαναγνωσίας
Authors: Michailidis, Tasos 
Issue Date: 1-Mar-2024
Journal: Νέος Παιδαγωγός 
Issue: 41
Keywords: Φιλαναγνωσία, Λέσχες ανάγνωσης, Θεωρία Λογοτεχνίας, Αναγνώστες
Abstract: 
Το παρόν άρθρο πραγματεύεται τον ρόλο της λογοτεχνικής θεωρίας στη σχεδίαση στόχων και μεθόδων προσέγγισης του λογοτεχνικού κειμένου σε αναγνωστικές κοινότητες
βιβλιοθηκών. Επικεντρώνεται σε θεωρητικά εργαλεία που συμβάλλουν στην ανάπτυξη
φιλαναγνωσίας σε προεφήβους και έφηβους αναγνώστες. Γι’ αυτό και εστιάζει στην
αξιοποίηση των Σχολικών ή των Παιδικών Βιβλιοθηκών, οι οποίες εξορισμού απευθύνονται σε κοινό αυτών των ηλικιών. Το άρθρο επισημαίνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την άκριτη εφαρμογή θεωρητικών αρχών που δεν συνάδουν με την αναγνωστική ετοιμότητα του πληθυσμού-στόχου ή με τον αισθητικό χαρακτήρα της ανάγνωσης. Επιπλέον, αναδεικνύει θεωρητικά εργαλεία που συνδυάζονται αποτελεσματικά σε περιβάλλοντα βιβλιοθήκης, προκειμένου να καλλιεργηθεί μια θετική στάση
των νεαρών αναγνωστών για το λογοτεχνικό βιβλίο στο πλαίσιο διαλεκτικής ανάγνωσης.
ISSN: 2241-6781
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2438
Type: Article
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

20
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.