DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.contributor.authorPaschalidou, Gina-
dc.date.accessioned2024-06-03T12:50:01Z-
dc.date.available2024-06-03T12:50:01Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.isbn978-618-83517-1-4-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2493-
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», 19-21 Μαΐου 2017, Αθήνα.en_US
dc.titleΠρογράμματα Σπουδών Δημιουργικής Γραφής στα ελληνικά και βρετανικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα: μια πρώτη συγκριτική αποτίμηση ενός ανερχόμενου γνωστικού αντικειμένου στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.typeBook Chapteren_US
dc.relation.conference2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», 19-21 Μαΐου 2017, Αθήνα.en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage152en_US
dc.identifier.epage162en_US
dc.linkhttps://ekedisy.gr/wp-content/uploads/2018/02/2-%CE%A4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-v6.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.openairetypeBook Chapter-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

13
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.