DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.contributor.authorZikos, Nikolaos-
dc.date.accessioned2024-06-04T12:38:56Z-
dc.date.available2024-06-04T12:38:56Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.isbn978-618-80405-9-5-
dc.identifier.isbn978-618-82283-0-6-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2495-
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για τις εκπαιδευτικές διδακτικές 2015 (Edudidactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική πρακτική μέσα από τις τέχνεςen_US
dc.titleΔιαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση στην ιστορία της τέχνης (θεωρία και εφαρμογές): από την τέχνη του χρωστήρα στον καμβά της ιστορίαςen_US
dc.typeBook Chapteren_US
dc.relation.conference6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015), 20-21 Νοεμβρίου, Αθήνα, Ελλάδα 2015,en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume1en_US
dc.identifier.spage346en_US
dc.identifier.epage353en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusnot verifieden_US
item.openairetypeBook Chapter-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

11
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.