Authors: | Καραβασίλη, Μαρία |
Advisor: | Kyprianos, Konstantinos |
Committee Member: | Kyriaki - Manessi, Daphne Vraimaki, Eftichia |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 11-Oct-2021 |
Program: | Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία |
Keywords: | Ενσωματωμένος βιβλιοθηκονόμος, Συστήματα διαχείρισης μάθησης, Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, Πληροφοριακή παιδεία, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Ηλεκτρονική μάθηση, Εκπαιδευτική τεχνολογία, Embedded librarian, Learning management systems, Academic libraries, Information literacy, Distance learning, E-learning, Instructional technology |
Abstract: | Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί μια συνολική θεώρηση του ρόλου και της συμμετοχής του ενσωματωμένου βιβλιοθηκονόμου στην ηλεκτρονική ακαδημαϊκή τάξη. Επίσης, στόχος είναι να προβληθούν οι αντιλήψεις των Ελλήνων και Κυπρίων ακαδημαϊκών βιβλιοθηκονόμων ως προς την αξιοποίηση των LMS. Επιπλέον, επιχειρείται να αναδειχθούν τα δημοφιλέστερα λογισμικά, να απαριθμηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω των LMS, οι υπηρεσίες υποστήριξης των εξ αποστάσεως χρηστών. Επίσης, να εξακριβωθεί ο βαθμός εμπλοκής των βιβλιοθηκονόμων στα LMS, οι προκλήσεις και οι θετικές επιπτώσεις λόγω της χρήσης τους και οι μεθόδους αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των LMS. Αναφορικά με τον μεθοδολογικό σχεδιασμό, ακολουθήθηκε η έρευνα επισκόπησης (survey research). Για τη συλλογή των αριθμητικών δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο και ειδικότερα η ελεύθερη εφαρμογή της Google forms. Σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας ένα ικανοποιητικό ποσοστό των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκονόμων αξιοποιεί τις δυνατότητες των LMS, δείχνοντας ότι η ενσωματωμένη βιβλιοθηκονομία θα αποτελέσει το μέλλον για τις ελληνικές και κυπριακές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1440 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/284 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Type: | MSc Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.