DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEfthymiou, Foteini-
dc.date.accessioned2023-10-19T20:22:51Z-
dc.date.available2023-10-19T20:22:51Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifiergoogle_scholar-XYiU0iMAAAAJ:g5m5HwL7SMYC-
dc.identifier.otherXYiU0iMAAAAJ:g5m5HwL7SMYC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/555-
dc.description.abstractΤο παρόν άρθρο συζητάει για ποιο λόγο είναι σημαντικότερο για έναν οργανισμό να προσπαθήσει να εδραιώσει τη λεγόμενη «μαθησιακή κουλτούρα» στους κόλπους του από το να παρέχει απλώς εκπαιδευτικά προγράμματα στους υπαλλήλους του. Επιπλέον αναφέρεται στο πως οι Βιβλιοθήκες και υπηρεσίες πληροφόρησης μπορούν να μεταμορφωθούν σε «μαθησιακές Βιβλιοθήκες» για το ανθρώπινο δυναμικό τους. Αρχικά παρουσιάζει τα μειονεκτήματα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στη συνέχεια εξηγεί πως η εκπαίδευση θα μπορούσε να προσεγγιστεί μέσα από το πρίσμα της «διαχείρισης ανθρώπινων πόρων». Στη συνέχεια, προσπαθεί να περιγράψει τα κύρια χαρακτηριστικά ενός μαθησιακού οργανισμού καθώς και τα πλεονεκτήματα που αυτά εμφανίζουν, εστιάζοντας κυρίως στο περιβάλλον των Βιβλιοθηκών. Κατά την προσπάθεια αυτή χρησιμοποιεί παραδείγματα περιπτώσεων μελέτης από την τρέχουσα Βιβλιογραφία σχετικά με Βιβλιοθήκες και μαθησιακούς οργανισμούς. Καταλήγει με τα συμπεράσματα και τις Βασικές διαφορές ανάμεσα στην εκπαίδευση και το μαθησιακό οργανισμό.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΈνωση Ελλήνων Βιβλιοθηκαρίωνen_US
dc.relation.ispartofΒιβλιοθήκες και Πληροφόρησηen_US
dc.sourceΒιβλιοθήκες και Πληροφόρηση - https://lekythos.library.ucy.ac.cy/bitstream …, 2008-
dc.subjectΒιομηχανίαen_US
dc.subjectΕπάγγελμαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.titleΜπορεί μια βιβλιοθήκη ή υπηρεσία πληροφόρησης να μεταμορφωθεί σε "μαθησιακό οργανισμό" για το ανθρώπινο δυναμικό της και τι θα μπορούσε να κάνει για να υιοθετήσει τη μαθησιακή κουλτούρα;en_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.issue20en_US
dc.identifier.spage17en_US
dc.identifier.epage27en_US
dc.linkhttps://lekythos.library.ucy.ac.cy/bitstream/handle/10797/12602/20teuxos005.pdf?sequence=1en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-7970-0856-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.