Μπορεί μια βιβλιοθήκη ή υπηρεσία πληροφόρησης να μεταμορφωθεί σε "μαθησιακό οργανισμό" για το ανθρώπινο δυναμικό της και τι θα μπορούσε να κάνει για να υιοθετήσει τη μαθησιακή κουλτούρα;
Authors: Efthymiou, Foteini 
Publisher: Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκαρίων
Issue Date: 1-Jan-2008
Journal: Βιβλιοθήκες και Πληροφόρηση 
Issue: 20
Keywords: Βιομηχανία, Επάγγελμα, Εκπαίδευση
Abstract: 
Το παρόν άρθρο συζητάει για ποιο λόγο είναι σημαντικότερο για έναν οργανισμό να προσπαθήσει να εδραιώσει τη λεγόμενη «μαθησιακή κουλτούρα» στους κόλπους του από το να παρέχει απλώς εκπαιδευτικά προγράμματα στους υπαλλήλους του. Επιπλέον αναφέρεται στο πως οι Βιβλιοθήκες και υπηρεσίες πληροφόρησης μπορούν να μεταμορφωθούν σε «μαθησιακές Βιβλιοθήκες» για το ανθρώπινο δυναμικό τους. Αρχικά παρουσιάζει τα μειονεκτήματα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στη συνέχεια εξηγεί πως η εκπαίδευση θα μπορούσε να προσεγγιστεί μέσα από το πρίσμα της «διαχείρισης ανθρώπινων πόρων». Στη συνέχεια, προσπαθεί να περιγράψει τα κύρια χαρακτηριστικά ενός μαθησιακού οργανισμού καθώς και τα πλεονεκτήματα που αυτά εμφανίζουν, εστιάζοντας κυρίως στο περιβάλλον των Βιβλιοθηκών. Κατά την προσπάθεια αυτή χρησιμοποιεί παραδείγματα περιπτώσεων μελέτης από την τρέχουσα Βιβλιογραφία σχετικά με Βιβλιοθήκες και μαθησιακούς οργανισμούς. Καταλήγει με τα συμπεράσματα και τις Βασικές διαφορές ανάμεσα στην εκπαίδευση και το μαθησιακό οργανισμό.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/555
Type: Article
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

38
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.