Ο ρόλος της Σχολικής Βιβλιοθήκης στην ανάπτυξη φιλαναγνωσίας και δημιουργικής έκφρασης: μια διδακτική εφαρμογή στο γνωστικό αντικείμενο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Authors: Michailidis, Tasos 
Publisher: Μουσείο Σχολικής Ζωής
Issue Date: 1-Mar-2020
Journal: MusEd 
Issue: 2
Keywords: Φιλαναγνωσία, Σχολικες βιβλιοθηκες, Νεοελληνική λογοτεχνία
Abstract: 
Η παρούσα διδακτική πρόταση αποτελεί μια διαθεματική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της Λογοτεχνίας, καθώς επιχειρεί να προτείνει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των διδακτικών στόχων και μεθόδων, με σκοπό την ανάδειξη της Σχολικής Βιβλιοθήκης ως εκπαιδευτικό μέσο. Το διδακτικό σενάριο εφαρμόστηκε στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά, το σχολικό έτος 2019-2020, σε τμήμα της Γ΄ Γυμνασίου, και εκτείνεται τυπικά σε όλο σχεδόν το πρώτο τετράμηνο (μέσα Οκτωβρίου-αρχές Ιανουαρίου), έχοντας ως βασικό στόχο να αναπτυχθεί η φιλαναγνωσία στη σχολική κοινότητα. Εμπλέκει τη μέθοδο project, τη συνεργατική γραφή σε ψηφιακό περιβάλλον (Google Driνe) και την οργάνωση μιας ιδιαίτερης παρουσίασης βιβλίων του παγκόσμιου και εγχώριου λογοτεχνικού κανόνα από τις ομάδες των μαθητών, χρησιμοποιώντας αρχές δημιουργικής έκφρασης και θεατρικής ανάγνωσης.
DOI: 10.26220/mused.4196
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/559
Type: Article
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

45
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.