DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKokkinos, Dionysis-
dc.contributor.authorPapadatou, Eleni-
dc.contributor.authorSisamaki, Evgenia-
dc.date.accessioned2023-11-02T12:23:50Z-
dc.date.available2023-11-02T12:23:50Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifiergoogle_scholar-SLMN8WYAAAAJ:Y0pCki6q_DkC-
dc.identifier.otherSLMN8WYAAAAJ:Y0pCki6q_DkC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/820-
dc.description.abstractΗ πληροφοριακή παιδεία θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική στην αρωγή και στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στην υποστήριξη των εκπαιδευόμενων σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, καθώς επίσης και στην προώθηση της δια βίου μάθησης γενικότερα. Η ανάπτυξη της πληροφοριακής παιδείας έχει καταστεί αναγκαία λόγω της πληθώρας των πληροφοριών που μας κατακλύζουν και δημιουργούν την ανάγκη επιλογής, αξιολόγησης και αποτελεσματικής χρήσης τους. Ειδικότερα στο χώρο των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όπου η ανάγκη για πληροφόρηση γίνεται εντονότερη, απαιτείται από τις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες η σωστή διαχείριση πηγών από εξειδικευμένο προσωπικό με γνώσεις πληροφοριακής παιδείας. Το προσωπικό των βιβλιοθηκών οφείλει να καθοδηγεί τους χρήστες προς τις κατάλληλες πηγές πληροφόρησης προκειμένου να μπορούν να τις αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν πιο εύκολα και σε λιγότερο χρόνο.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.source1ο Eπιστημονικό Συμπόσιο" Πληροφοριακή Παιδεία και Ελληνική Ανώτατη …, 2008-
dc.subjectΠληροφοριακή Παιδείαen_US
dc.subjectΑκαδημαϊκές Βιβλιοθήκεςen_US
dc.subjectΕκπαίδευση χρηστώνen_US
dc.subjectTutorialsen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό Help Desken_US
dc.subjectΜετα-αναζήτησηen_US
dc.titleΠληροφοριακή παιδεία και εκπαίδευση χρηστών στην Κεντρική Βιβλιοθήκη ΕΜΠen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference1ο Eπιστημονικό Συμπόσιο" Πληροφοριακή Παιδεία και Ελληνική Ανώτατη Εκπαίδευση. Η συμβολή των Έργων ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών". Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 11-12 Δεκεμβρίου 2008en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttps://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/3605/il_ntua_paper.pdf?sequence=3en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7901-1324-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.