DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKyriaki - Manessi, Daphne-
dc.date.accessioned2023-11-05T21:58:39Z-
dc.date.available2023-11-05T21:58:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifiergoogle_scholar-2Ly_n-4AAAAJ:b0M2c_1WBrUC-
dc.identifier.other2Ly_n-4AAAAJ:b0M2c_1WBrUC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/882-
dc.description.abstractΤο Ίδρυμα Κωνσταντίνου Σημίτη Ομιλία Κωνσταντίνου Σημίτη Το Αρχείο Κωνσταντίνου Σημίτη Η Συνεργασία του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης με το Ίδρυμα Κωνσταντίνου Σημίτηen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕΚΤen_US
dc.subjectΠροσωπικό αρχείοen_US
dc.subjectΠολιτικό αρχείοen_US
dc.subjectΨηφιοποίησηen_US
dc.titleΔημόσια παρουσίαση του Ψηφιακού Αποθετηρίου που φιλοξενεί το πολιτικό Αρχείο του Ιδρύματος Κ. Σημίτηen_US
dc.typePresentationen_US
dc.relation.conferenceΔημόσια παρουσίαση του Ψηφιακού Αποθετηρίου που φιλοξενεί το πολιτικό Αρχείο του Ιδρύματος Κ. Σημίτηen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttps://ariadne.ekt.gr/ariadne/handle/20.500.12776/14723en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypePresentation-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3310-6616-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.