DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAntoniou, Angeliki-
dc.contributor.authorLykourentzou, Ioanna-
dc.contributor.authorLepouras, George-
dc.date.accessioned2024-02-13T13:54:25Z-
dc.date.available2024-02-13T13:54:25Z-
dc.date.issued2010-09-
dc.identifier.isbn978-960-88359-5-5-
dc.identifier.issn2529-0916-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/988-
dc.description.abstractΗ ανάγκη των σύγχρονων μουσείων να παρέχουν συνθήκες μάθησης στους επισκέπτες τους, οδηγεί στην αναζήτηση βέλτιστων λύσεων για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών τεχνολογιών για χρήση πιθανώς μίας φοράς, σε περιορισμένο χρόνο. Οι προσαρμοστικές-προσαρμοζόμενες τεχνολογίες μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένη πληροφορία στους χρήστες, παρουσιάζοντας το εκπαιδευτικό περιεχόμενο με τρόπο που ταιριάζει στις μαθησιακές τους ανάγκες και προτιμήσεις. Για να δημιουργηθούν τα διαφορετικά προφίλ των επισκεπτών πρέπει παράλληλα να συλλέξουμε τα ατομικά τους μαθησιακά χαρακτηριστικά, με τρόπο όμως που να μην παρεμβαίνει στην επίσκεψη. Μελετήσαμε λοιπόν, τη σχέση μεταξύ του τρόπου κίνησης του επισκέπτη στο μουσείου και τις γνωσιακές του ανάγκες και βρήκαμε ότι τα δύο σχετίζονται. Επομένως, παρατηρώντας και καταγράφοντας τον τρόπο κίνησης, μπορούμε να κάνουμε έγκυρες υποθέσεις για τον τρόπο που προτιμά και επιλέγει να επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας, επέτρεψαν τη δημιουργία σχετικού αλγορίθμου και οδηγιών για εκπαιδευτικές τεχνολογίες μουσείων. Τέλος, προτείνουμε πιθανά σενάρια υλοποίησης των αποτελεσμάτων με λύσεις για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»en_US
dc.subjectΓνωσιακό στυλen_US
dc.subjectΜουσείοen_US
dc.subjectΠροσαρμοζόμενες τεχνολογίεςen_US
dc.titleΠροσαρμοζόμενες εκπαιδευτικές εφαρμογές για μουσεία: συνδυάζοντας τις γνωσιακές απαιτήσεις και τη φυσική κίνηση του επισκέπτηen_US
dc.title.alternativeAdaptable Educational Technologies for Museums: combining the cognitive requirements and the physical movement of the visitoren_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference7ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 23-26 Σεπτεμβρίου 2010, Κόρινθος, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage719en_US
dc.identifier.epage726en_US
dc.linkhttps://www.etpe.gr/wp-content/uploads/pdfs/etpe1655.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3452-1168-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.