Authors: | Petrogiannis, Konstantinos Penderi, Efthymia |
Publisher: | Laboratory of Pedagogical Research & Applications |
Issue Date: | 1-Jan-2013 |
Journal: | Preschool and Primary Education |
Volume: | 1 |
Issue: | 1 |
Abstract: | Τα νέα αναλυτικά προγράμματα για το νηπιαγωγείο, δίνουν έμφαση στην οργάνωση και αξιολόγηση των μαθησιακών εμπειριών των παιδιών, ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους και να τα βοηθούν στην καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στη μάθηση. Ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά προσεγγίζουν τις μαθησιακές καταστάσεις και εμπλέκονται σε αυτές περιγράφεται στη διεθνή βιβλι... |
ISSN: | 2241-7206 |
URL: | https://www.learntechlib.org/p/187359/ |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1068 |
Type: | Article |
Department: | Department of Early Childhood Education and Care |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Affiliation: | University of West Attica (UNIWA) |
Appears in Collections: | Articles / Άρθρα |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.