Η έννοια των μαθησιακών συμπεριφορών και η προσέγγισή τους στην προσχολική ηλικία: Η ελληνική εκδοχή της κλίμακας εκτίμησης των μαθησιακών συμπεριφορών για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Authors: Petrogiannis, Konstantinos 
Penderi, Efthymia 
Publisher: Laboratory of Pedagogical Research & Applications
Issue Date: 1-Jan-2013
Journal: Preschool and Primary Education 
Volume: 1
Issue: 1
Abstract: 
Τα νέα αναλυτικά προγράμματα για το νηπιαγωγείο, δίνουν έμφαση στην οργάνωση και αξιολόγηση των μαθησιακών εμπειριών των παιδιών, ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους και να τα βοηθούν στην καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στη μάθηση. Ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά προσεγγίζουν τις μαθησιακές καταστάσεις και εμπλέκονται σε αυτές περιγράφεται στη διεθνή βιβλι...
ISSN: 2241-7206
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1068
Type: Article
Department: Department of Early Childhood Education and Care 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

44
checked on Apr 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.