Συγκριτική μελέτη των προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων βιβλιοθηκονομίας τριών ευρωπαϊκών χωρών
Authors: Σπαθή, Θεοδώρα Σοφία 
Advisor: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Committee Member: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Giannakopoulos, Georgios 
Antoniou, Angeliki 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 18-Mar-2021
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Βιβλιοθηκονομία, Librarianship, Συγκριτική μελέτη, Comparative study, Πρόγραμμα σπουδών, Curriculum, Τμήματα βιβλιοθηκονομίας, Departments of library studies
Abstract: 
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως στόχο την συγκριτική μελέτη των προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων Βιβλιοθηκονομίας τριών ευρωπαϊκών χωρών. Η Βιβλιοθηκονομία αποτελεί κλάδο της επιστήμης των πληροφοριών που ασχολείται με την οργάνωση, τη διοίκηση και τις λειτουργίες των βιβλιοθηκών. Αυτός ο τομέας της επιστήμης πρόκειται να αναλυθεί μέσω της σύγκρισης των προγραμμάτων σπουδών σε προπτυχιακό επίπεδο. Οι τρεις ευρωπαϊκές χώρες που επιλέχθηκαν λόγω της διαφορετικότητας των προγραμμάτων τους είναι η Ρωσία, η Γαλλία και η Σλοβακία. Καθ’ όλη την διάρκεια της έρευνας, θα εξεταστεί η επικέντρωση των σπουδών στα κοινά μαθήματα που διδάσκονται, καθώς και στην εκπαίδευση των φοιτητών μέσω των μαθησιακών αντικειμένων. Η εργασία αποτελεί κυρίως μία βιβλιογραφική επισκόπηση των προγραμμάτων σπουδών τμημάτων βιβλιοθηκονομίας αντίστοιχων τμημάτων 3 ευρωπαϊκών χωρών. Στόχος είναι η διερεύνηση του κέντρου βάρους των σπουδών, της φιλοσοφίας των προγραμμάτων και των μαθησιακών αποτελεσμάτων τους όπως αυτά περιγράφονται στους οδηγούς σπουδών. Η μεθοδολογία αντλείται από τα πεδία της συγκριτικής ανάλυσης και της έρευνας πεδίου γενικότερα.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/110
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

32
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.