DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakopoulos, Vassilis-
dc.contributor.authorKelesidis, Evangelos-
dc.contributor.authorHartofylaka, Antonia - Maria-
dc.date.accessioned2024-02-28T15:36:32Z-
dc.date.available2024-02-28T15:36:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifiergoogle_scholar-JrwYQBwAAAAJ:zYLM7Y9cAGgC-
dc.identifier.isbn978-618-5335-08-3 (set)-
dc.identifier.isbn978-618-5335-10-6-
dc.identifier.otherJrwYQBwAAAAJ:zYLM7Y9cAGgC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1250-
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει τη μαθησιακή πορεία των φοιτητριών και φοιτητών της θεματικής ενότητας ΕΤΑ50 του μεταπτυχιακού προγράμματος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) σε σχέση με την ολοκλήρωση των υποχρεωτικών δραστηριοτήτων και τον ρόλο που παίζουν αυτές στην εμπέδωση και ανατροφοδότηση του εβδομαδιαίου υλικού μελέτης. Οι δραστηριότητες αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που συνθέτουν το εκπαιδευτικό υλικό και συνδέονται με θεμελιώδεις έννοιες της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΑεξΑΕ), όπως οι έννοιες της αλληλεπίδρασης και της αυτονομίας στη μάθηση. Η μέθοδος συλλογής πληροφοριών στηρίχθηκε στην ανάκτηση στατιστικών δεδομένων, που αφορούν τη συνολική δραστηριότητα κάθε χρήστη, μέσω του ψηφιακού Συστήματος Διαχείρισης Μαθήματος (ΣΔΜ) του ΕΑΠ (courses.eap.gr) και στην περαιτέρω επεξεργασία, ανάλυση και ερμηνεία τους. Από τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας διαπιστώνεται ότι η πλειοψηφία των φοιτητριών/τών επιλέγει να εμπλακεί με τις δραστηριότητες και να τις ολοκληρώσει στον χρόνο που τους εξυπηρετεί, αλλά παρατηρείται πτωτική τάση στην υποβολή τους στη διάρκεια των εβδομάδων μελέτης, κυρίως στην περίοδο συγγραφής των υποχρεωτικών γραπτών εργασιών, με συνέπεια το ¼ περίπου των δραστηριοτήτων να υποβάλλεται λίγο πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής όπως κι ότι το είδος της δραστηριότητας επηρεάζει τα ποσοστά ολοκλήρωσης. Η μελέτη ολοκληρώνεται με συγκεκριμένες προτάσεις που δυνητικά θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην ουσιαστική αξιοποίηση του ανατροφοδοτικού και εμπεδωτικού χαρακτήρα των υποχρεωτικών δραστηριοτήτων.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 11ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Εμπειρίες Προκλήσεις Προοπτικέςen_US
dc.sourceΔιεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 11 (2Α), 119-133, 2022-
dc.subjectΔραστηριότητεςen_US
dc.subjectAξιολόγησηen_US
dc.subjectAνατροφοδότησηen_US
dc.subjectEξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectEκπαιδευτικό υλικόen_US
dc.subjectEκπαιδευτικό πρόγραμμαen_US
dc.subjectEκπαιδευτικός σχεδιασμόςen_US
dc.titleO ρόλος των δραστηριοτήτων αξιολόγησης ως βασικό στοιχείο αλληλεπίδρασης των φοιτητών/τριών με το εκπαιδευτικό υλικό σε ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα: η περίπτωση της θεματικής ενότητας ΕΤΑ 50en_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference11ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Εμπειρίες Προκλήσεις Προοπτικές (online), 26 – 28 Νοεμβρίου 2021en_US
dc.identifier.doi10.12681/icodl.3504en_US
dc.relation.deptDepartment of Accounting and Financeen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.relation.issue1en_US
dc.identifier.spage119en_US
dc.identifier.epage133en_US
dc.linkhttps://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/3504en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Accounting and Finance-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3661-3787-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.