Ανάπτυξη σε RDBMS βάσης δεδομένων και θεματικών χαρτών (topic maps) των Φιλοσοφικών Σχολών της Ελληνιστικής περιόδου (3ος π. Χ – 5ος μ. Χ) με σκοπό την εξαγωγή ενδεικτικών θεματικών ομοιοτήτων και αλληλεπιδράσεων μεταξύ τους
Authors: Σούλος, Κωνσταντίνος 
Advisor: Dendrinos, Markos 
Committee Member: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Kapidakis, Sarantos 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 12-Jul-2021
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Ελληνιστική φιλοσοφία, Στωικισμός, Επικουρισμός, Βάση δεδομένων, Ελληνιστική εποχή, Σχεσιακό μοντέλο βάσης δεδομένων, Θεματικός χάρτης
Abstract: 
Η παρούσα εργασία είναι μια ενδεικτική ανάλυση της δομής μιας ευρείας φιλοσοφικής περιόδου, της Ελληνιστικής Φιλοσοφίας. Γέννημα μιας ταραγμένης εποχής, η Ελληνιστική Φιλοσοφία επιχείρησε να ορίσει τη θέση του ανθρώπου σε ένα αφιλόξενο κόσμο και να καταστήσει την ευδαιμονία προσωπική του ευθύνη. Στωικοί, Επικούρειοι και Σκεπτικοί, με τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, επηρέασαν βαθύτατα την εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης και η διδασκαλία τους συνεχίζει να ακτινοβολεί ως τις μέρες μας. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: ένα θεωρητικό, που αφορά την φιλοσοφική ανάλυση των τριών Ελληνιστικών Σχολών και ένα πρακτικό, που περιλαμβάνει την υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων, και στο πλαίσιο αυτής, τη δημιουργία τριών θεματικών χαρτών που αποτυπώνουν τις σχέσεις των βασικών εννοιών των Σχολών. Η σύνθεση των δύο μερών κρίνεται ως μια σύγχρονη προσέγγιση ενός παραδοσιακού γνωστικού πεδίου.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/134
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

26
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.