DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mousena, Eleni | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-09T23:42:02Z | - |
dc.date.available | 2024-03-09T23:42:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier | google_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:RGFaLdJalmkC | - |
dc.identifier.isbn | 978-618-5758-70-6 | - |
dc.identifier.other | dqWcrQ0AAAAJ:RGFaLdJalmkC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1459 | - |
dc.description.abstract | Από την παρακαταθήκη του Πλάτωνα γνωρίζουμε ότι τα παιδιά δε χρειάζεται να επισπεύδονται βίαια στη μάθηση, αλλά να υποστηρίζονται με ενδιαφέροντα και ευχάριστο τρόπο. Στην εποχή μας, παρατηρείται μια εντατικοποίηση της σχολικής μάθησης, η εκκίνηση της οποίας μεταφέρεται ολοένα και περισσότερο σε μικρότερες ηλικίες, φαινόμενο που καταγράφεται βιβλιογραφικά ως κρίση του νηπιαγωγείου. Είναι γεγονός, ότι τα παιδιά ενδιαφέρονται για την εξερεύνηση του κόσμου και μαθαίνουν παίζοντας και πειραματιζόμενα. Επίσης, είναι αναγκαίο η μάθηση να οργανώνεται συστηματικά ώστε οι νέοι να αποκτούν τις απαιτούμενες ικανότητες για τη ζωή στο σύγχρονο ραγδαία μεταβαλλόμενο και απαιτητικό περιβάλλον. Στη βάση των προβληματισμών για την εντατικοποίηση της εκπαίδευσης, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αξία του παιχνιδιού ως πολύτιμης συνθήκης που προωθεί τη μάθηση, καθώς και να συζητήσει το ρεύμα της αβίαστης παιδαγωγικής -“Slow Pedagogy”, ως κίνημα που προωθεί την ουσιαστική, διαλεκτική, στοχαστική και ευχάριστη κατανόηση του κόσμου από τους μαθητές. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | ΕΚΕΔΙΣΥ | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου "Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό" | en_US |
dc.source | Κανταρτζή, Ε.,& Φουργκατσιώτης, Αθ. (Επιμ.) 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το …, 2024 | - |
dc.title | Δικαίωμα στο Παιχνίδι και τη Γνώση – Η Slow προσέγγιση στη μάθηση | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό, 4-5 Δεκεμβρίου 2023, Αθήνα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.relation.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.spage | 39 | en_US |
dc.identifier.epage | 48 | en_US |
dc.link | https://www.dropbox.com/scl/fi/etdsaw5nxk2k53gwsh2lj/4.pdf?rlkey=hny3jog9sgzi58o86j8omruvw&e=1&dl=0 | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-9635-6196 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.