DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.date.accessioned2024-03-09T23:42:02Z-
dc.date.available2024-03-09T23:42:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:RGFaLdJalmkC-
dc.identifier.isbn978-618-5758-70-6-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:RGFaLdJalmkC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1459-
dc.description.abstractΑπό την παρακαταθήκη του Πλάτωνα γνωρίζουμε ότι τα παιδιά δε χρειάζεται να επισπεύδονται βίαια στη μάθηση, αλλά να υποστηρίζονται με ενδιαφέροντα και ευχάριστο τρόπο. Στην εποχή μας, παρατηρείται μια εντατικοποίηση της σχολικής μάθησης, η εκκίνηση της οποίας μεταφέρεται ολοένα και περισσότερο σε μικρότερες ηλικίες, φαινόμενο που καταγράφεται βιβλιογραφικά ως κρίση του νηπιαγωγείου. Είναι γεγονός, ότι τα παιδιά ενδιαφέρονται για την εξερεύνηση του κόσμου και μαθαίνουν παίζοντας και πειραματιζόμενα. Επίσης, είναι αναγκαίο η μάθηση να οργανώνεται συστηματικά ώστε οι νέοι να αποκτούν τις απαιτούμενες ικανότητες για τη ζωή στο σύγχρονο ραγδαία μεταβαλλόμενο και απαιτητικό περιβάλλον. Στη βάση των προβληματισμών για την εντατικοποίηση της εκπαίδευσης, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αξία του παιχνιδιού ως πολύτιμης συνθήκης που προωθεί τη μάθηση, καθώς και να συζητήσει το ρεύμα της αβίαστης παιδαγωγικής -“Slow Pedagogy”, ως κίνημα που προωθεί την ουσιαστική, διαλεκτική, στοχαστική και ευχάριστη κατανόηση του κόσμου από τους μαθητές.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕΚΕΔΙΣΥen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου "Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό"en_US
dc.sourceΚανταρτζή, Ε.,& Φουργκατσιώτης, Αθ. (Επιμ.) 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το …, 2024-
dc.titleΔικαίωμα στο Παιχνίδι και τη Γνώση – Η Slow προσέγγιση στη μάθησηen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό, 4-5 Δεκεμβρίου 2023, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume1en_US
dc.identifier.spage39en_US
dc.identifier.epage48en_US
dc.linkhttps://www.dropbox.com/scl/fi/etdsaw5nxk2k53gwsh2lj/4.pdf?rlkey=hny3jog9sgzi58o86j8omruvw&e=1&dl=0en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.