Authors: | Παναγιώτου, Αντωνία Καλέντζου, Χριστίνα |
Advisor: | Kokkinos, Dionysis Giannakopoulos, Georgios |
Committee Member: | Giannakopoulos, Georgios Koulouris, Alexandros |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 13-Jul-2021 |
Program: | Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης |
Keywords: | Σχολικός βιβλιοθηκονόμος, Σχολική βιβλιοθήκη, Ρόλος, Καθήκοντα, Υποχρεώσεις, Δεξιότητες |
Abstract: | Η σχολική βιβλιοθήκη είναι ένας από τους σημαντικότερους χώρους ενός σχολείου καθώς αποτελεί την πηγή της γνώσης. Ειδικότερα, περικλείει τον χώρο όπου ο μαθητής έχει την δυνατότητα της περαιτέρω ανάπτυξης και διεύρυνσης των γνώσεων του. Μεσάζοντα ρόλο στην σωστή και αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης επιτελεί ο σχολικός βιβλιοθηκονόμος. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο ρόλος, οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα του σχολικού βιβλιοθηκονόμου ώστε με αυτόν τον τρόπο να είναι εφικτή η ορθή λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης. Επιπροσθέτως, θα παρατεθούν μελέτες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί στην Αγγλία καθώς επίσης και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και αφορούν τον ρόλο του σχολικού βιβλιοθηκονόμου. Η μεθοδολογική προσέγγιση η οποία χρησιμοποιήθηκε είναι η επισκόπηση της βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, θα επιχειρηθεί σύγκριση των αποτελεσμάτων με αντίστοιχες έρευνες στην Αγγλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Τέλος, στην εργασία παρατίθενται τα ανάλογα συμπεράσματα, καθώς και συζήτηση για ζητήματα τα οποία κρίνουν απαραίτητη την περαιτέρω έρευνα. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1070 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/151 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Type: | Bachelor Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.