Authors: | Μιχαήλ, Βασιλεία Πετροπούλου, Σταματίνα |
Advisor: | Vraimaki, Eftichia |
Committee Member: | Antoniou, Angeliki Koulouris, Alexandros |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 22-Feb-2023 |
Program: | Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης |
Keywords: | Μάρκετινγκ, Τριτοβάθμια εκπαίδευση, Προώθηση, Στρατηγική μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Πλάνο μάρκετινγκ, TikTok |
Abstract: | Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα φαίνεται να υστερούν στο κομμάτι αυτό. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, αναπτύσσονται στρατηγικές και εφαρμογές προώθησης για το Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με κύριο στόχο την δημιουργία ενός ισχυρού πλάνου μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται διαφορετικές έννοιες του μάρκετινγκ, αλλά και η στάση των εκπαιδευτικών όσον αφορά την εφαρμογή του στην εκπαίδευση. Παρουσιάζονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν ακολουθήσει άλλα πανεπιστήμια και η σημασία του social media marketing και video marketing για την προώθησή τους. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση της πλατφόρμας TikTok, καθώς αποτελεί το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο χρησιμοποιούν σήμερα ολοένα και περισσότερο οι νέοι. Δημιουργήθηκε ένα προφίλ του Τμήματος στην πλατφόρμα, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του, αλλά και την προσέλκυση μελλοντικών φοιτητών. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3626 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/206 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Type: | Bachelor Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.