Authors: | Γατσή, Σοφία |
Advisor: | Michailidis, Tasos |
Committee Member: | Antoniou, Angeliki Alexandri - Vrana, Eleni |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 22-Feb-2023 |
Program: | Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης |
Keywords: | Παιδικό βιβλίο, Παραμύθι, Εικονογραφημένο βιβλίο, Κριτήρια επιλογής, Εκδοτική παραγωγή, Children's book, Fairytales, Publishing production |
Abstract: | Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύγχρονης εκδοτικής παραγωγής του παιδικού βιβλίου, αναφορικά με τις επιμέρους κατηγορίες του και τους σημαντικούς εκπροσώπους του. Επιπλέον, η έρευνα θα αναδείξει τις τάσεις της ελληνικής αγοράς ως προς τα επιμέρους είδη που προτείνονται την τελευταία τριετία στο ελληνικό κοινό (έμφαση σε βιβλία που απευθύνονται σε παιδιά έως 12 ετών), έχοντας ως δείκτες την εκδοτική παραγωγή 3 σημαντικών εκδοτικών οίκων που ειδικεύονται στο παιδικό βιβλίο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συμβολή του εικονογραφημένου βιβλίου, των βιβλίων γνώσεων, των παραμυθιών και των παιδικών μυθιστορημάτων στη σύγχρονη εποχή. Στη συνέχεια, θα σχεδιαστεί δομημένο ερωτηματολόγιο για το υπό εξέταση θέμα και θα υλοποιηθεί σε επιλεγμένο δείγμα ποσοτική έρευνα σχετικά με τα κριτήρια επιλογής παιδικών βιβλίων από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος είναι να διερευνηθεί ποια θεωρούνται από τους Εκπαιδευτικούς κατάλληλα αναγνώσματα για τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων. Τα αποτελέσματα θα αποτιμηθούν συνδυαστικά, για να φτάσουμε σε ασφαλείς διαπιστώσεις. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3644 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/208 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Type: | Bachelor Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.