E-Learning και πρότυπα προσβασιμότητας
Authors: Σωτηροπούλου, Ροδούλα 
Advisor: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Committee Member: Kouis, Dimitrios 
Triantafyllou, Ioannis 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 9-Jul-2020
Program: Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία
Keywords: Ηλεκτρονική μάθηση, Προσβασιμότητα, Τριτοβάθμια εκπαίδευση, Διαδικτυακή προσβασιμότητα, Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, E-learning, Web accessibility, E-learning platforms
Abstract: 
Η ηλεκτρονική μάθηση είναι ένα νέο σχετικά φαινόμενο που συνδέεται με την ανάπτυξη του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που έχουν αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική μάθησης. Η εργασία φιλοδοξεί να καταγράψει την τρέχουσα κατάσταση της διαδικτυακής προσβασιμότητας, να εντοπίσει τα αξιολογικά εργαλεία και τις μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση ζητημάτων προσβασιμότητας σε εκπαιδευτικούς ιστοτόπους και να παρέχει πρακτικές συστάσεις και κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση ορισμένων από τα εμπόδια που σταματούν επί του παρόντος την επίτευξη του στόχου της καθολικής πρόσβασης στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης θα αποτελέσουν οι υποδομές ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, ώστε αυτές να αξιολογηθούν και να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο οδηγιών και καλών πρακτικών για τα πρότυπα προσβασιμότητας με έμφαση στα ΑμΕΑ. Το πλαίσιο αυτό στοχεύει να αποτελέσει εργαλείο καθοδήγησης για τους διδάσκοντες που έχουν την ευθύνη ανάπτυξης περιεχομένου μαθημάτων.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/265
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: MSc Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.