Authors: | Σωτηροπούλου, Ροδούλα |
Advisor: | Kyriaki - Manessi, Daphne |
Committee Member: | Kouis, Dimitrios Triantafyllou, Ioannis |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 9-Jul-2020 |
Program: | Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία |
Keywords: | Ηλεκτρονική μάθηση, Προσβασιμότητα, Τριτοβάθμια εκπαίδευση, Διαδικτυακή προσβασιμότητα, Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, E-learning, Web accessibility, E-learning platforms |
Abstract: | Η ηλεκτρονική μάθηση είναι ένα νέο σχετικά φαινόμενο που συνδέεται με την ανάπτυξη του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που έχουν αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική μάθησης. Η εργασία φιλοδοξεί να καταγράψει την τρέχουσα κατάσταση της διαδικτυακής προσβασιμότητας, να εντοπίσει τα αξιολογικά εργαλεία και τις μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση ζητημάτων προσβασιμότητας σε εκπαιδευτικούς ιστοτόπους και να παρέχει πρακτικές συστάσεις και κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση ορισμένων από τα εμπόδια που σταματούν επί του παρόντος την επίτευξη του στόχου της καθολικής πρόσβασης στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης θα αποτελέσουν οι υποδομές ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, ώστε αυτές να αξιολογηθούν και να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο οδηγιών και καλών πρακτικών για τα πρότυπα προσβασιμότητας με έμφαση στα ΑμΕΑ. Το πλαίσιο αυτό στοχεύει να αποτελέσει εργαλείο καθοδήγησης για τους διδάσκοντες που έχουν την ευθύνη ανάπτυξης περιεχομένου μαθημάτων. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-9 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/265 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Type: | MSc Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.