Authors: | Κάστιζα, Βασιλική |
Committee Member: | Vraimaki, Eftichia Michailidis, Tasos |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 3-Mar-2022 |
Program: | Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία |
Keywords: | Στάσεις, Απόψεις, Εκπαίδευση, Yβριδικός τρόπος μάθησης |
Abstract: | Ο υβριδικός τρόπος μάθησης έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο ως ένα καίριο ζήτημα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους και η αποτελεσματική οργάνωσή του απασχολεί τον κλάδο της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Σε αντίθεση με προηγούμενες δεκαετίες που το θέμα αντιμετωπιζόταν υποκειμενικά με προσωπικές παρεμβάσεις οι οποίες στόχευαν στην ανάπτυξη κατά περίπτωση διδακτικών μοντέλων, κατά την πανδημική περίοδο Covid-19 οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί παγκοσμίως καλούνται να αντιμετωπίσουν τα συνεχιζόμενα lockdowns εξασφαλίζοντας την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή αλλά και επινοώντας διαφορετικά σενάρια διδασκαλίας, για να διασφαλίσουν την συμμετοχή και την αποτελεσματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών και φοιτητών και να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους που συνεπάγονταν από την διακοπή της δια ζώσης λειτουργία τους. Οι στόχοι της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποκαλυφθεί η πραγματική διάσταση της παρούσας κατάστασης με τον υβριδικό τρόπο εκπαίδευσης από την πλευρά των εκπαιδευόμενων και να προταθεί ένα μοντέλο διδασκαλίας το οποίο θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων στον μέγιστο βαθμό. Αναλυτικότερα, οι στόχοι της έρευνας είναι να αποτυπωθεί η κατάσταση της υβριδικής εκπαίδευσης πριν την πανδημική εποχή, να διερευνηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση όπως εξελίχθηκε στην πανδημική εποχή, να μελετηθούν οι μέχρι στιγμής εφαρμοσμένοι υβριδικοί τρόποι εκπαίδευσης και να προταθούν πρακτικές λύσεις για την δημιουργία ενός αποτελεσματικού μοντέλου υβριδικής εκπαίδευσης. Ο πληθυσμός-στόχος της έρευνας είναι άτομα που φοιτούν στο Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού και Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η διερεύνηση ερευνητικών ερωτημάτων και υποθέσεων έγινε με ποσοτική και ποιοτική μεθοδολογία, η οποία ενδείκνυται για τη μελέτη στάσεων και απόψεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένεται να χρησιμοποιηθούν από τις διοικήσεις των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των εκπαιδευτών για την αναδιοργάνωση του υβριδικού τρόπου μάθησης. |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1725 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/289 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Type: | MSc Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.