DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.date.accessioned2023-10-16T10:38:27Z-
dc.date.available2023-10-16T10:38:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherKSPmw24AAAAJ:zYLM7Y9cAGgC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/427-
dc.description.abstractΗ παρούσα ανακοίνωση αφορά ένα διδακτικό σενάριο που αποσκοπεί στην εμπέδω-ση των διαφορετικών περιόδων της ποιητικής τέχνης στη νεοελληνική λογοτεχνική παράδοση, με βάση τα διακριτά μορφολογικά της χαρακτηριστικά, ζήτημα που απο-τελεί και αυτόνομη ενότητα στην Α΄ Λυκείου. Βασικό παιδαγωγικό μέσο επίτευξης των μαθησιακών στόχων της εν λόγω διδακτικής ενότητας θα αποτελέσει η υλοποίη-ση μιας ομαδικής ερευνητικής εργασίας με την αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων ως εκπαιδευτικό εργαλείο και συγκεκριμένα τη χρήση του facebook. Το ακόλουθο διδακτικό σενάριο βασίζεται στην πεποίθηση ότι η σχολική διαδικασία μπορεί και οφείλει να διατηρεί τη σύνδεσή της με τη σύγχρονη ζωή, αξιοποιώντας την εξοικείω-σή των μαθητών με τα κοινωνικά δίκτυα. (Χατζηδήμου, 2011) Έτσι, θεωρήθηκε δυ-νατή η χρησιμοποίηση και προσαρμογή του facebook στη δευτεροβάθμια εκπαίδευ-ση, για να προσεγγιστεί με έναν πιο διαδραστικό τρόπο ένα απαιτητικό κεφάλαιο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Συνεπώς, μετά από σύντομη αναφορά στο θεωρητικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο, αναλύονται τα τέσσερα στάδια της προσέγγισης, καθώς και μια πρώτη αποτίμηση της μεθόδου σχετικά με την αποτελεσματικότητα του διδακτικού σεναρίου.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕπιστημονική Εταιρεία Νέος Παιδαγωγός,https://www.researchgate.net/publication/357992707_Ta_koinonika_diktya_ste_deuterobathmia_ekpaideuse_didaktiko_senario_gia_te_didaskalia_tes_poietikes_phormas_meso_facebooken_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός»en_US
dc.sourceΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός», 3716-3721, 2017-
dc.subjectΠοίησηen_US
dc.subjectΚοινωνικός εποικοδομισμόςen_US
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαen_US
dc.titleΤα κοινωνικά δίκτυα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: διδακτικό σενάριο για τη διδασκαλία της ποιητικής φόρμας μέσω facebooken_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference4ου Πανελλήνιοο Συνεδρίο «Νέος Παιδαγωγός»en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.identifier.spage3716en_US
dc.identifier.epage3721en_US
dc.linkhttps://www.researchgate.net/publication/357992707_Ta_koinonika_diktya_ste_deuterobathmia_ekpaideuse_didaktiko_senario_gia_te_didaskalia_tes_poietikes_phormas_meso_facebooken_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.