Τα κοινωνικά δίκτυα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: διδακτικό σενάριο για τη διδασκαλία της ποιητικής φόρμας μέσω facebook
Authors: Michailidis, Tasos 
Publisher: Επιστημονική Εταιρεία Νέος Παιδαγωγός,https://www.researchgate.net/publication/357992707_Ta_koinonika_diktya_ste_deuterobathmia_ekpaideuse_didaktiko_senario_gia_te_didaskalia_tes_poietikes_phormas_meso_facebook
Issue Date: 1-Jan-2017
Conference: 4ου Πανελλήνιοο Συνεδρίο «Νέος Παιδαγωγός» 
Book: Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός» 
Keywords: Ποίηση, Κοινωνικός εποικοδομισμός, Κοινωνικά δίκτυα
Abstract: 
Η παρούσα ανακοίνωση αφορά ένα διδακτικό σενάριο που αποσκοπεί στην εμπέδω-ση των διαφορετικών περιόδων της ποιητικής τέχνης στη νεοελληνική λογοτεχνική παράδοση, με βάση τα διακριτά μορφολογικά της χαρακτηριστικά, ζήτημα που απο-τελεί και αυτόνομη ενότητα στην Α΄ Λυκείου. Βασικό παιδαγωγικό μέσο επίτευξης των μαθησιακών στόχων της εν λόγω διδακτικής ενότητας θα αποτελέσει η υλοποίη-ση μιας ομαδικής ερευνητικής εργασίας με την αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων ως εκπαιδευτικό εργαλείο και συγκεκριμένα τη χρήση του facebook. Το ακόλουθο διδακτικό σενάριο βασίζεται στην πεποίθηση ότι η σχολική διαδικασία μπορεί και οφείλει να διατηρεί τη σύνδεσή της με τη σύγχρονη ζωή, αξιοποιώντας την εξοικείω-σή των μαθητών με τα κοινωνικά δίκτυα. (Χατζηδήμου, 2011) Έτσι, θεωρήθηκε δυ-νατή η χρησιμοποίηση και προσαρμογή του facebook στη δευτεροβάθμια εκπαίδευ-ση, για να προσεγγιστεί με έναν πιο διαδραστικό τρόπο ένα απαιτητικό κεφάλαιο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Συνεπώς, μετά από σύντομη αναφορά στο θεωρητικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο, αναλύονται τα τέσσερα στάδια της προσέγγισης, καθώς και μια πρώτη αποτίμηση της μεθόδου σχετικά με την αποτελεσματικότητα του διδακτικού σεναρίου.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/427
Type: Conference Paper
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

27
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.