Browsing by Subject Twitter

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTypeTitleAuthor(s)
2-Sep-2017Conference PaperEmploying twitter hashtags and linked data to suggest trending resources in a digital libraryPapadakis, Ioannis  Kyprianos, Konstantinos 
1-Jan-2016Conference PaperHighlighting timely information in libraries through social and semantic web technologiesPapadakis, Ioannis  Kyprianos, Konstantinos  Karalis, Apostolos 
1-Sep-2019Conference PaperOptimal information paths in social media: Personalized consumption of tweetsNtalianis, Klimis  Mastorakis, Nikolaos 
1-Mar-2016ArticleSocial media battles: Their impact during the 2014 Greek municipal electionsYannas, Prodromos  Lappas, Georgios  Triantafillidou, Amalia  Kleftodimos, Alexandros  Vasileiadou, Olga  et al
1-May-2020ArticleSocial media crisis communication in racially charged crises: Exploring the effects of social media and image restoration strategiesYannas, Prodromos  Triantafillidou, Amalia 
1-Jan-2011Conference PaperTo Twitter ως εργαλείο επαγγελματικής ανάπτυξης και διεύρυνσης του προσωπικού δικτύου μάθησης στην εκπαίδευσηZakopoulos, Vassilis  Elliniadou, Elena 
22-Oct-2020Book ChapterTwitter’s Agenda-Building and Agenda-setting Effects: Evidence from Political Leaders in GreeceYannas, Prodromos  Triantafillidou, Amalia  Kani, Anastasia 
1-Jan-2017ArticleVideo summarization in social media based on users’ geo-locationNtalianis, Klimis  Mastorakis, Nikolaos 
7-Jul-2022Bachelor ThesisΑναλυτικά στοιχεία κοινωνικών δικτύων μουσείων. Μελέτη της αξιοποίησης των πλατφορμών YouTube και TwitterΚαρανταλή, Ξανθή  Δανιά, Δανάη 
10-Jul-2023Bachelor ThesisΑξιοποίηση αναλυτικών ιστού για την κατανόηση της στρατηγικής των εταιρειών ανάπτυξης πολιτικών εκστρατειών: Μελέτες περίπτωσης από πλατφόρμες κοινωνικών δικτύωνΠανταζοπούλου, Άρτεμις 
7-Jul-2022Bachelor ThesisΑξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένουΓκούτη, Μαρία 
13-Jul-2021Bachelor ThesisΑξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστώνΚαρκούλια, Δήμητρα