Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών
Authors: Καρκούλια, Δήμητρα 
Advisor: Giannakopoulos, Georgios 
Committee Member: Koulouris, Alexandros 
Drivas, Ioannis 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 13-Jul-2021
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Ανάλυση δεδομένων διαδικτύου, Οργανισμοί πληροφόρησης, Επιστημονικοί εκδοτικοί οίκοι, Κοινωνικά δίκτυα, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Στρατηγικό μάρκετινγκ, Στατιστική συσχέτιση, Facebook, Twitter
Abstract: 
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών μεθόδων που αποσκοπούν στην αξιοποίηση των παραγόμενων «Αναλυτικών Δεδομένων» (Web Analytics) που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, θα αναλυθεί η σημαντικότητα των κοινωνικών δικτύων και ο ρόλος των εργαλείων ανάλυσης δεδομένων (social media analytics) ως εργαλεία αποφάσεων στη ψηφιακή προώθηση των υπηρεσιών και προϊόντων εκδοτικών οίκων. Μέσω της βιβλιογραφικής – αρθρογραφικής επισκόπησης, θα γίνουν αντιληπτοί οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα μιας ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα. Παράλληλα, θα συλλεχθούν αναλυτικά δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών (user behavioral analytics) στις σελίδες κοινωνικών δικτύων που διαθέτουν οι επιστημονικοί εκδοτικοί οίκοι. Απώτερος σκοπός, είναι η ποσοτικοποίηση των παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και των σελίδων κοινωνικών δικτύων. Η συλλογή των user behavioral analytics, θα πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης διαδικτυακών εργαλείων ανάκτησης δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα των εξεταζόμενων επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Η δυνατότητα ανάκτησης, συλλογής, παρακολούθησης, ανάλυσης και οπτικοποίησης των παραγόμενων δεδομένων, θα επιφέρει πρακτικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων που μπορούν να υιοθετηθούν από τους επιστήμονες και επαγγελματίες πληροφόρησης στους οργανισμούς πληροφόρησης. Ακόμη, μέσω των ερευνητικών ευρημάτων θα αποκρυσταλλωθεί άποψη για τις σύγχρονες προκλήσεις που παρουσιάζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ καθοδηγούμενο από την ανάλυση δεδομένων στα κοινωνικά δίκτυα των επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Επιπροσθέτως, η αξιοποίηση των social media data analytics θα επιτρέψει την προσωποποιημένη διάχυση προϊόντων και υπηρεσιών προς το κοινό που απευθύνονται οι αντίστοιχοι οργανισμοί. Τέλος, θα προταθούν μέθοδοι περαιτέρω επέκτασης της έρευνας.(Wedel & Kannan, 2016). Λέξεις Κλειδιά: (Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου, Οργανισμοί Πληροφόρησης, Επιστημονικοί Εκδοτικοί Οίκοι, Κοινωνικά Δίκτυα, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Στατιστική Συσχέτιση, Facebook, Twitter)
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/116
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

25
checked on Jul 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.