To Twitter ως εργαλείο επαγγελματικής ανάπτυξης και διεύρυνσης του προσωπικού δικτύου μάθησης στην εκπαίδευση
Other Titles: Twitter as a tool for professional development and for broadening the personal learning network in education
Authors: Zakopoulos, Vassilis 
Elliniadou, Elena 
Issue Date: 1-Jan-2011
Conference: 6th International Conference for Open & Distance Learning – ICODL, 4 - 6 November 2011, Korinthos, Greece 
Is Part of: Proceedings of the 6th International Conference for Open & Distance Learning – ICODL 
Volume: 2
Issue: 2
Keywords: Twitter, Κοινωνική δικτύωση, Επαγγελματική ανάπτυξη
Abstract: 
Το παρόν άρθρο προσπαθεί να αποτυπώσει συνοπτικά τον τρόπο αξιοποίησης του κοινωνικού δικτύου «Twitter» από την εκπαιδευτική κοινότητα και να εντοπίσει θετικά και αρνητικά σημεία που προκύπτουν από τη χρήση του. Το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που παρέχει δυνατότητες επικοινωνίας και δικτύωσης και μπορεί να αξιοποιηθεί στο χώρο της εκπαίδευσης ως διαδικτυακό εργαλείο για παιδαγωγικούς, διδακτικούς σκοπούς καθώς και για την επαγγελματική ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού. Χωρίς να παραβλέπονται οι αρνητικές πλευρές της κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός Δικτύου Προσωπικής Μάθησης (PLN, Personal Learning Network), ικανό να στηρίξει και να ενθαρρύνει τη συναδελφικότητα και την εργασία των εκπαιδευτικών και να λειτουργεί επίσης, ως μία μόνιμη πηγή δια βίου μάθησης.
DOI: 10.12681/icodl.672
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1249
Type: Conference Paper
Department: Department of Accounting and Finance 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

23
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.