Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
Authors: Γκούτη, Μαρία 
Advisor: Kouis, Dimitrios 
Drivas, Ioannis 
Committee Member: Triantafyllou, Ioannis 
Kapidakis, Sarantos 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 7-Jul-2022
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Πανεπιστήμια, Κοινωνικά δίκτυα, Αναλυτικά στοιχεία, Διάδραση χρηστών, Προώθηση, Μάρκετινγκ, Μετρικές, Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Universities, Analytics, Promotion, Marketing, Metrics, Social media, Users engagement
Abstract: 
Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρουν στο κοινό που απευθύνονται. Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα δεν αποτελούν εξαίρεση σε αυτόν τον ισχυρισμό χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων με σκοπ...
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/179
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.
Show full item record

Page view(s)

32
checked on Apr 7, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.