Η εφαρμογή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού στα πλαίσια στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίας
Authors: Κατσίκη, Μαρίνα 
Advisor: Sakas, Damianos 
Committee Member: Sakas, Damianos 
Koulouris, Alexandros 
Kyriaki - Manessi, Daphne 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 4-Mar-2021
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Επιχειρηματική επικοινωνία, Νευρογλωσσικός προγραμματισμός, Μοντελοποίηση επικοινωνιακών διαδικασιών, Ασαφείς γνωστικοί χάρτες
Abstract: 
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να τεκμηριώσει την συμβολή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού (NLP) σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας, τόσο σε εταιρικούς οργανισμούς όσο και σε διαπροσωπικό επίπεδο. Στόχος είναι ο επικοινωνιακός συντονισμός, προκειμένου να επιτευχθεί η μεταφορά μηνυμάτων σε επιχειρηματικές στρατηγικές διαπραγματεύσεις. Αρχικά αναλύονται τρείς ενότητες του NLP, ο συνδυασμός επικοινωνιακών μεθόδων, το κιναισθητικό λεξιλόγιο και η δημιουργία κοινών εμπειριών. Στην συνέχεια μετά την πλήρη αρθρογραφική κάλυψη, έπεται η ερευνητική προβληματική που περιλαμβάνει ερωτήματα των αξόνων, με κυρίαρχη κατεύθυνση τα αναπτυσσόμενα συναισθήματα και τη συμπεριφορά των συνομιλητών, που δημιουργούν φαινόμενα επικοινωνιακής δυσκολίας. Η ερευνητική μεθοδολογία που αντιμετωπίζει το σύνολο των ερευνητικών ερωτημάτων είναι πολλών σταδίων. Η κατάρτιση του ποσοτικού ερωτηματολογίου στηρίχθηκε σε σύγχρονη αρθρογραφία αλλά και σε βιβλιογραφία που αποτελεί θεμέλιο λίθο για τις επικοινωνιακές ιδιότητες. Στη συνέχεια το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε πλειάδα στελεχών του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα προκειμένου στατιστικά να ερμηνευτούν οι διαφορές στάσεως σε εταιρικές επικοινωνίες. Τα εξαγόμενα στατιστικά μεγέθη έδωσαν την ευκαιρία για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε σχέση με την επικοινωνιακή δεινότητα των συνδιαλλαζόμενων και πως αυτή επηρεάζεται από τα συναισθήματα που τους προκαλούνται κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης. Ο δυσδιάστατος ρόλος της στατιστικής ανάλυσης ολοκληρώνεται δίνοντας δεδομένα για την μοντελοποίηση της διαδικασίας. Στη συνέχεια αναλύεται θεωρητικά η επιστήμη της Ανάλυσης Δεδομένων. Μια επιστήμη που προσελκύει όλο και περισσότερο την προσοχή των ερευνητών τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη της ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της επιχειρηματικής επικοινωνίας αυξάνεται ταχύτατα. Το εργαλείο που επιλέχθηκε για την μοντελοποίηση και προσομοίωση του προβλήματος είναι τα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα (Fuzzy Cognitive Maps – FCM). Μοντελοποιώντας τα δεδομένα από την έρευνα, μας δίνει την ευκαιρία να προσομοιώσουμε μέρος τους και να εξάγουμε συμπεράσματα αναφορικά με το ποιόν άξονα από τους συμμετέχοντες πρέπει να βελτιώσουμε στην διαπροσωπική επικοινωνία προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη διαπραγμάτευση των συναλλασσόμενων μερών.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/101
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

23
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.