Το παιχνίδι ως μέσο για την εκπαίδευση στην ιδιότητα του πολίτη κατά την προσχολική ηλικία
Authors: Sotiropoulou, Eleni 
Issue Date: 1-Jan-2021
Volume: 2
Keywords: Ιδιότητα του πολίτη, Εκπαίδευση του πολίτη, Προσχολική ηλικία, Παιχνίδι
Abstract: 
Μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις του 2015 στο Παρίσι και την Κοπεγχάγη, οι Υπουργοί Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέγραψαν τη Διακήρυξη του Παρισιού. Η Διακήρυξη αυτή, προβλέπει τη λήψη μέτρων σε ευρωπαϊκό, εθνικό και τοπικό επίπεδο για την ενίσχυση της εκπαίδευσης (σε όλες τις βαθμίδες) στην ιδιότητα του πολίτη και την προώθηση των κοινών αξιών της ελευθερίας, της αλληλ...
ISBN: 978-618-5458-18-8 (τόμος Β')
ISSN: 978-618-5458-16-4 (set)
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1198
Type: Conference Paper
Department: Department of Early Childhood Education and Care 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

52
checked on Apr 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.