Συμμετέχοντας στο ERASMUS+ πρόγραμμα με θέμα την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξη
Authors: Zakopoulos, Vassilis 
Aggelou, Amalia 
Issue Date: 1-Jan-2017
Conference: 9ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 23-26 Νοεμβρίου 2017, Αθήνα, Ελλάδα 
Book: Πρακτικά 9ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 
Volume: 6
Issue: 2
Keywords: ERASMUS+, Program, Use of ICT, European dimension
Abstract: 
Η διαδεδομένη χρήση των νέων τεχνολογιών στις μέρες μας, αλλά και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχουν δώσει μεγάλη ώθηση, αλλά και μια διαφορετική διάσταση στην προσπάθεια επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των σχολικών μονάδων ανά τον κόσμο τόσο σε επίπεδο μαθητών όσο και εκπαιδευτικών. Το 4ο δημοτικό σχολείο Ραφήνας συμμετέχει εκπροσωπώντας την Ελλάδα μαζί με άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε ένα διετές πρόγραμμα Erasmus+ με στόχο την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξη. Τα έως τώρα αποτελέσματα δείχνουν πώς τα οφέλη τόσο για τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν είναι πολλά, αφού μέσω ανάλογων προγραμμάτων γνωρίζουν άλλες κουλτούρες, χώρες και τους πολιτισμούς τους, τα εκπαιδευτικά τους συστήματα, ενισχύουν τις τεχνολογικές, κοινωνικές και γλωσσικές τους δεξιότητες καθώς και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής τους διάστασης και νοοτροπίας.
ISBN: 978-618-5335-01-4
978-618-5335-5-5 (set)
DOI: 10.12681/icodl.1196
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1252
Type: Conference Paper
Department: Department of Accounting and Finance 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

22
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.