Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Authors: Γκιολάι, Λουίζα 
Advisor: Antoniou, Angeliki 
Committee Member: Stoyannidis, Yannis 
Vraimaki, Eftichia 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 24-Feb-2022
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ξένα μουσεία, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Αθήνας, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Αλβανίας (Τίρανα), Προώθηση, Πολιτική, Στρατηγικές, Πρακτικές, Κορονοϊός, ICOM, Social media, Foreign museums, National Historical Museum of Athens, National Historical Museum of Tirana, Promotion, Policy, Strategies, Tactics, Practices, ICOM
Abstract: 
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και οδηγίες του ICOM. Στην αρχή παρουσιάζεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση με στοιχεία από το παρελθόν σχετικά με το ζήτημα. Κατόπιν, ακολουθεί ανάλυση πρακτικών και καμπανιών, που έχου...
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/162
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

32
checked on Apr 7, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.