Δημιουργία βάσης δεδομένων αρχειακής συλλογής εμπορικών διαφημίσεων (1901-1947)
Authors: Φράγκου, Αγγελική 
Advisor: Stoyannidis, Yannis 
Committee Member: Giannakopoulos, Georgios 
Michailidis, Tasos 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 23-Sep-2022
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Βάσεις δεδομένων, Ευρετήρια, Μεταδεδομένα, Διαφημίσεις, Επιχειρηματική ιστορία
Abstract: 
Στα πλαίσια της ιστορικής έρευνας, είναι πολύ εύκολο να χαθεί κάποιος μέσα στην πληθώρα της πληροφορίας. Οι πηγές είναι αμέτρητες και η συμβολή μας ως επιστήμονες της πληροφόρησης είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική και ποιοτική έρευνα. Ερευνητικά εργαλεία, όπως κατάλογοι και ευρετήρια είναι το βασικό βοήθημα που θα βρει ένας ερευνητής σε κάθε πληροφοριακό οργανισμό. Στα πλαίσια της πρακ...
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/195
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

33
checked on Apr 7, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.