Κοινωνικά δίκτυα και αξιοποίηση τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Βελτιστοποίηση μέσω των δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών. Η περίπτωση του Youtube
Authors: Λεωτσάκου, Χρυσάνθη 
Advisor: Koulouris, Alexandros 
Drivas, Ioannis 
Committee Member: Dendrinos, Markos 
Antoniou, Angeliki 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 22-Sep-2022
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Βελτιστοποίηση, Youtube, Εύρος ορατότητας, Διάδραση χρηστών, Δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών, Βίντεο, Μηχανές αναζήτησης, Πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, Πολιτιστικοί οργανισμοί, Μουσεία
Abstract: 
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αποτελεί η ανάδειξη στρατηγικής για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και διαμοιρασμού πολυμεσικού περιεχομένου το Youtube, από πολιτιστικούς οργανισμούς όπως είναι τα μουσεία, για την προώθηση των υπηρεσιών τους προς τους διαδικτυακούς χρήστες που απευθύνονται. Πιο συγκεκριμένα, υπό το πρίσμα της βελτιστοποίησης της ορατότητας και ευρεσιμότητας των βίντεο από τους χρήστες (Video Search Engine Optimisation) τα οποία περιέχονται στα επίσημα Youtube κανάλια των μουσείων, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στο βαθμό δημοφιλίας που λαμβάνουν τα εκάστοτε βίντεο που εξετάζονται ως ερευνητικό δείγμα. Μέσω αυτής της γνώσης, τα μουσεία θα μπορούν να ακολουθήσουν μια στρατηγική για την καλύτερη δυνατή ευρετηρίαση των βίντεο που διαθέτουν στο κανάλι τους από τη μηχανή αναζήτησης του Youtube. Αυτό με τη σειρά του θα επιφέρει μεγαλύτερο αριθμό προβολών στα εκάστοτε βίντεο, αλλά και ευρύτερη αναγνωρισιμότητα των δράσεων και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί που εξετάστηκαν. Παράλληλα, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες αλληλοεπιδρούν με την πλατφόρμα του Youtube, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στην αύξηση ή την μείωση της απήχησης και της διάδρασης που επιτυγχάνεται μεταξύ των χρηστών των καναλιών που διαχειρίζονται τα μουσεία. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα να γίνουν αντιληπτές οι βέλτιστες στρατηγικές με τις οποίες δημοσιεύεται και διαχέεται πολιτιστική πληροφόρηση μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία, προσφέρει πρακτική γνώση προς τους διαχειριστές των πολιτιστικών οργανισμών, προκειμένου να αξιοποιούν με στρατηγική τα δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών που πηγάζουν από την συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/200
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

28
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.