Διδακτική: μεθοδολογία της έρευνας στη σχολική κοινότητα
Authors: Michailidis, Tasos 
Issue Date: 1-Apr-2018
Conference: 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Νέος Παιδαγωγός", 28-29 Απριλίου 2018, Αθήνα Ελλάδα 
Book: Τα Πρακτικά του 5ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» 
Keywords: Google Drive, Μεθοδολογία έρευνας, Ποσοτική έρευνα
Abstract: 
Η παρούσα ανακοίνωση αφορά μια διδακτική προσέγγιση που αποσκοπούσε στην εξοικείωση των μαθητών με τη μεθοδολογία της έρευνας και εστίαζε στην οργάνωση, υλοποίηση και επεξεργασία μιας ποσοτικής έρευνας προς τη σχολική κοινότητα, με σκοπό να διερευνήσει τις στάσεις των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου απέναντι στο ζήτηματης σχέσης φύλου και επιλογής επαγγέλματος. Η έρευνα υλοποιήθηκε σε όλα τα στάδια της, με την καθοδήγηση των αρμόδιων εκπαιδευτικών, από τους συμμετέχοντες μαθητές στον Όμιλο συμβουλευτικής που πραγματοποιήθηκε στο Ζάννειο
Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά τη σχολική χρονιά 2016-2017 και συγκεκριμένα στις συναντήσεις του Β΄ τετραμήνου, έχοντας μια διπλή στόχευση: α) να οικειωθούν οι μαθητές τα στάδια της έρευνας που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί και να αποτιμηθεί μια ποσοτική μελέτη μέσω ερωτηματολογίων, κατανοώντας την οργάνωση και επεξεργασία της μέσω Τεχνολογιών Πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και β) να διερευνηθούν οι στάσεις των μαθητών αναφορικά με τη σύνδεση φύλου και επαγγελματικής σταδιοδρομίας, προκειμένου να εκτιμηθεί ο βαθμός που υπολανθάνουν στην ελληνική πραγματικότητα κοινωνικά στερεότυπα. Τα ερωτηματολόγια επεξεργάστηκαν οι μαθητές και στο τέλος τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στο σύνολο της σχολικής κοινότητας.
ISBN: 978-618-82301-4-9
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2492
Type: Book Chapter
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

19
checked on Aug 15, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.