Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Πειραματικού Γυμνασίου της Περιφέρειας Αττικής – Πειραιά
Authors: Zikos, Nikolaos 
Michailidis, Tasos 
Votsi, Eleni 
Publisher: Νέος Παιδαγωγός
Issue Date: 1-Apr-2016
Conference: 3ο Πανελληνιο Συνέδριο "Νέος Παιδαγωγός", 16-17 Απριλίου 2016, Αθήνα, Ελλάδα 
Book: Τα Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» (e-book/PDF) 
Keywords: Ενισχυτική Διδασκαλία, Έρευνα, Πειραματικό Γυμνάσιο
Abstract: 
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία αποτίμηση του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας, που υλοποιήθηκε στα διδακτικά αντικείμενα των Μαθηματικών και των Αρχαίων Ελληνικών κατά το σχολικό έτος 2014 - 2015 στην Α΄ τάξη Πειραματικού Γυμνασίου της Περιφέρειας Αττικής - Πειραιά. Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε εμπειρική έρευνα με ποσοτική μεθοδολογία σε δείγμα 108 μαθητών, της Β΄ τάξης, διερευνώντας τις απόψεις τους και τις στάσεις τους απέναντι στην ενισχυτική διδασκαλία κατά σχολικό έτος 2015-2016. Όσον αφορά στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια ως ερευνητικά εργαλεία, ενώ η διαδικασία σχεδίασης και επεξεργασίας των ερωτηματολογίων συντελέστηκε από τους ίδιους τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς.
ISBN: 978-618-82301-0-1
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2494
Type: Book Chapter
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

11
checked on Aug 15, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.