Authors: | Zikos, Nikolaos Michailidis, Tasos Votsi, Eleni |
Publisher: | Νέος Παιδαγωγός |
Issue Date: | 1-Apr-2016 |
Conference: | 3ο Πανελληνιο Συνέδριο "Νέος Παιδαγωγός", 16-17 Απριλίου 2016, Αθήνα, Ελλάδα |
Book: | Τα Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» (e-book/PDF) |
Keywords: | Ενισχυτική Διδασκαλία, Έρευνα, Πειραματικό Γυμνάσιο |
Abstract: | Η παρούσα εργασία αποτελεί μία αποτίμηση του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας, που υλοποιήθηκε στα διδακτικά αντικείμενα των Μαθηματικών και των Αρχαίων Ελληνικών κατά το σχολικό έτος 2014 - 2015 στην Α΄ τάξη Πειραματικού Γυμνασίου της Περιφέρειας Αττικής - Πειραιά. Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε εμπειρική έρευνα με ποσοτική μεθοδολογία σε δείγμα 108 μαθητών, της Β΄ τάξης, διερευνώντας τις απόψεις τους και τις στάσεις τους απέναντι στην ενισχυτική διδασκαλία κατά σχολικό έτος 2015-2016. Όσον αφορά στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια ως ερευνητικά εργαλεία, ενώ η διαδικασία σχεδίασης και επεξεργασίας των ερωτηματολογίων συντελέστηκε από τους ίδιους τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς. |
ISBN: | 978-618-82301-0-1 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2494 |
Type: | Book Chapter |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Affiliation: | University of West Attica (UNIWA) |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.