Authors: | Χαμζαϊ, Ευγινούλλα |
Advisor: | Kyriaki - Manessi, Daphne |
Committee Member: | Koulouris, Alexandros |
Publisher: | University of West Attica (UNIWA) |
Issue Date: | 5-Oct-2022 |
Program: | Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία |
Keywords: | Πληροφοριακή παιδεία, Πληροφοριακή συμπεριφορά, Γραμματισμός μέσων, Ψευδείς ειδήσεις, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ψηφιακές πηγές, Βιβλιοθήκες, Βιβλιοθηκονόμοι και επιστήμονες της πληροφόρησης, Εκπαίδευση, Information literacy, Information behavior, Media literacy, Fake news, Social media, Digital resources, Libraries, Librarians and information scientists, Education |
Abstract: | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων στο Διαδίκτυο. Η πληροφοριακή παιδεία αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο καθώς αποτελεί για τους χρήστες ένα σημαντικό εφόδιο στην διαδικασία αναζήτησης, εντοπισμού, αξιολόγησης ... |
URL: | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2876 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/299 |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Type: | MSc Thesis |
Department: | Department of Archival, Library and Information Studies |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Appears in Collections: | Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.