Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων
Authors: Χαμζαϊ, Ευγινούλλα 
Advisor: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Committee Member: Koulouris, Alexandros 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 5-Oct-2022
Program: Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία
Keywords: Πληροφοριακή παιδεία, Πληροφοριακή συμπεριφορά, Γραμματισμός μέσων, Ψευδείς ειδήσεις, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ψηφιακές πηγές, Βιβλιοθήκες, Βιβλιοθηκονόμοι και επιστήμονες της πληροφόρησης, Εκπαίδευση, Information literacy, Information behavior, Media literacy, Fake news, Social media, Digital resources, Libraries, Librarians and information scientists, Education
Abstract: 
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων στο Διαδίκτυο. Η πληροφοριακή παιδεία αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο καθώς αποτελεί για τους χρήστες ένα σημαντικό εφόδιο στην διαδικασία αναζήτησης, εντοπισμού, αξιολόγησης ...
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/299
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Type: MSc Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

19
checked on Apr 7, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.