Ο διακαλλιτεχνικός διάλογος ως εργαλείο ανάπτυξης αναγνωστικής επάρκειας και πληροφοριακού γραμματισμού σε νεαρούς ενηλίκους. Από την τυπική εκπαίδευση στη βιβλιοθήκη
Authors: Michailidis, Tasos 
Paschalidou, Gina 
Issue Date: 1-Apr-2024
Conference: 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα", 13-14 Απριλίου 2024, Αθήνα, Ελλάδα 
Abstract: 
Η εισήγηση παρουσιάζει σύγχρονες τεχνικές αξιοποίησης των τεχνών στην εκπαιδευτική διαδικασία που αφορά αναγνωστικές δράσεις σε νεαρούς ενηλίκους -και κυρίως σε όσες εμπλέκεται η βιβλιοθήκη- είτε ως χώρος υλοποίησης της δράσης είτε ως βασικός συντελεστής στην υλοποίηση των εκπαιδευτικών στόχων. Η ανακοίνωση βασίζεται σε θεωρητικές αρχές της Κοινωνικής Σημειωτικής αναφορικά με τη σημειωτική λειτουρ...
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/3050
Type: Conference Paper
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

15
checked on Apr 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.