O βαθμός εδραίωσης των Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών στην ελληνική εκπαίδευση και διερεύνηση της στάσης της μαθητικής κοινότητας
Authors: Michailidis, Tasos 
Zikos, Nikos 
Publisher: Επιστημονική Εταιρεία για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Issue Date: 1-Jan-2016
Conference: 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 21-23 Οκτωβρίου 2016 
Journal: Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας 
Volume: 2
Abstract: 
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε μια πρώτη καταγραφή-περιγραφή των πιο σημαντικών Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών (ΠΜΔ) σε επίπεδο Θετικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, επιχειρώντας μια αποτίμηση του θεσμού των Πανελληνίων Μαθητικών Διαγωνισμών που αφορούν Έλληνες μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μάλιστα, για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε εμπειρική έρευνα με ποσοτική μεθοδολογία κατά το σχολικό έτος 2015-2016 σε δείγμα 108 μαθητών, της Β΄ τάξης, Πειραματικού Γυμνασίου της Περιφέρειας Αττικής-Πειραιά, διερευνώντας την ενημέρωσή τους, τη συμμετοχή τους και τις στάσεις τους απέναντι στους ΠΜΔ. Όσον αφορά στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια με την κλίμακα Likert ως ερευνητικά εργαλεία, των οποίων η διαδικασία σχεδίασης και επεξεργασίας συντελέστηκε από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς. Η εν λόγω εισήγηση αποτελεί μια ποσοτική και ποιοτική περιγραφή των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων, έχοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφική έρευνα, ενώ στα τελικά συμπεράσματα συνδράμουν, επίσης, συνεντεύξεις που υλοποιήθηκαν σε μαθητές που έχουν συμμετάσχει σε μαθητικούς διαγωνισμούς.
ISSN: 2529-1580
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/899
Type: Conference Paper
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

51
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.